کد خبر:۵۳۵۹

شبکه ملی موسسات نیکوکاری در کنار هلال احمر

محمود اولیایی، رئیس هیئت‌مدیره «شبکه ملی موسسات نیکوکاری و خیریه» که به تازگی منزل خود را در حمله رژیم صهیونی-آمریکایی از دست داده، برای ابراز تشکر و اعلام همراهی با هلال احمر، از امدادگران و داوطلبان این جمعیت در پهنه‌ شمال تهران دیدار کرد.
شبکه ملی موسسات نیکوکاری در کنار هلال احمر

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خیر ایران، محمود اولیایی، رییس هیئت مدیره «شبکه ملی موسسات نیکوکاری و خیریه» و «رییس کمیسیون مسئولیت اجتماعی و حاکمیت شرکتی اتاق بازرگانی ایران» به همراه اشکان تقی‌پور، مدیرعامل «شبکه ملی موسسات نیکوکاری و خیریه» و مدیرعامل «موسسه خیریه نیک گامان جمشید»، برای ابراز تشکر و اعلام همراهی کاملا مردم‌نهاد مجموعه‌های زیر نظر خود، از امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال‌احمر در پهنه‌ شمال تهران دیدار کرد.

شبکه ملی موسسات نیکوکاری در کنار هلال احمر

 در این دیدار عزتی، رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر و حسن اکبری، رییس اداره کل خیرین سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر و دیگر مدیران ارشد جمعیت هلال‌احمر در کنار جمع کثیری از امدادگران و داوطلبان پهنه‌ شمال شهر تهران حضوری مهربانانه داشتند.

 لازم به ذکر است در جنگ تحمیلی اخیر آپارتمان محمود اولیایی، رییس هیئت مدیره شبکه ملی موسسات نیکوکاری و خیریه، در جریان حمله‌ موشکی که منجر به شهادت تعدادی از همسایگان ایشان شد، تخریب شده است.

ایشان در این جلسه با حضور رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، به عضویت جمعیت هلال احمر ایران در آمد.

 

ارسال دیدگاه
captcha