برچسب - «بانوی اول»
بهاره رهنما، شنبه ۲۰ اردیبهشتماه، نمایش «دورهمی بانوی اول» را برای سالمندان و معلولان کهریزک اجرا کرد. گفتنی است که رهنما از مدتها قبل، کلاسهای تئاتر برای معلولان و سالمندان کهریزک برگزار میکند.
کد خبر: ۳۵۳۱ تاریخ انتشار : ۱۴۰۴/۰۲/۲۹