صفحه درخواستی شما موجود نمی باشد

برچسب - «بانوی اول»

«بهاره رهنما» نمایشش را به آسایشگاه سالمندان و معلولان کهریزک برد

بهاره رهنما، شنبه ۲۰ اردیبهشت‌ماه، نمایش «دورهمی بانوی اول» را برای سالمندان و معلولان کهریزک اجرا کرد. گفتنی است که رهنما از مدت‌ها قبل، کلاس‌های تئاتر برای معلولان و سالمندان کهریزک برگزار می‌کند.
کد خبر: ۳۵۳۱    تاریخ انتشار : ۱۴۰۴/۰۲/۲۹