شهادت حبیب رضایی، نانآور خانهای با سه معلول
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خیر ایران به نقل از روابط عمومی بهزیستی، حبیب رضایی یکی از مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی در جریان حملات آمریکا و رژیم صهیونیستی به شرکتهای نفتی بندرعباس به شهادت رسید؛ جوانی حدوداً ۲۰ ساله که زندگیاش تازه داشت روی ریل میافتاد.
او تازه عقد کرده بود، در آستانه شروع یک زندگی ساده، اما پرامید. شغلی پیدا کرده بود و همین برایش کافی بود تا احساس کند میتواند باری از دوش خانوادهاش بردارد. خانوادهای که در روستای حسنلنگی از توابع بخش شمیل شهرستان بندرعباس سالها با سختی زندگی کرده بودند و سه عضو دارای معلولیت داشت، دو برادر و یک خواهر.
دیدار سامیه جهانشاهی، مدیرکل بهزیستی استان هرمزگان و هیئت همراه با خانواده شهید حبیب رضایی
بعد از فوت پدر همهچیز روی دوش حبیب افتاده بود. او نه فقط یک پسر که ستون خانه بود، تکیهگاه مادر و سه خواهر و برادری که بیش از همیشه به او نیاز داشتند. نانآور خانهای بود که هر روزش با حساب و کتاب میگذشت. میگویند وقتی کار پیدا کرد، خوشحالتر از همیشه بود نه برای خودش برای خانه و برای اینکه میتوانست سهمی از رنجها را کم کند برای اینکه دیگر دستش خالی نبود.
اما این امید، عمر زیادی نداشت. بمبهای دشمن آمد و همهچیز را با خود برد؛ نه فقط یک جان که تکیهگاه یک خانواده را. حبیب در همان جایی که قرار بود آیندهاش را بسازد جا ماند و به جمع شهدایی پیوست که جنگ بیملاحظه از میان سادهترین و بیدفاعترین آدمها انتخابشان کرد.
حالا از او، یک قاب عکس مانده و خانهای که یکبار دیگر بیپناهتر از قبل باید ادامه بدهد.