کد خبر:۵۲۱۳

فرشاد فرجی برای کمک به آسیب‌دیدگان به هلال احمر پیوست

فرشاد فرجی، مدافع تیم فوتبال تراکتور، با حضور در هلال احمر شهر قائمشهر آمادگی خود را برای کمک به هموطنان آسیب‌دیده اعلام کرد.
فرشاد فرجی برای کمک به آسیب‌دیدگان به هلال احمر پیوست

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خیر ایران به نقل از گروه رسانه‌ای شرق، فرشاد فرجی با حضور در جمع نیرو‌های هلال احمر قائمشهر به پویش کمک‌رسانی به آسیب‌دیدگان پیوست و برای همکاری در روند امدادرسانی اعلام آمادگی کرد. این اقدام در ادامه حضور چهره‌های ورزشی در فعالیت‌های انسان‌دوستانه و حمایتی انجام شده است.

 پیش از این نیز یحیی گل‌محمدی، سید مهدی رحمتی و اکرم خدابنده، تکواندوکار کشورمان، به این پویش اضافه شده بودند و با حضور در هلال احمر برای کمک به آسیب‌دیدگان اعلام آمادگی کرده بودند.

 در روزهای اخیر تعدادی از ورزشکاران و مربیان فوتبال و سایر رشته‌ها با حضور در مراکز هلال احمر یا اعلام حمایت، در این حرکت انسان‌دوستانه مشارکت داشته‌اند.

ارسال دیدگاه
captcha