امشب تجمع دادخواهان کودکان مینابی مقابل سازمان ملل برگزار میشود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خیر ایران، کمپین #به_نام_ایران برای دادخواهی کودکان مینابی که با حمله آمریکایی_ صهیونی به شهادت رسیدند، دادخواستی تنظیم کرده تا آن را به نماینده سازمان ملل در ایران ارائه دهد. این کمپین به این مناسبت از ایرانیان دعوت کرده تا امشب، ۲۷ اسفندماه، در تجمعی که روبهروی دفتر سازمان ملل در تهران برگزار خواهد شد شرکت کنند. در این تجمع چهرههای جامعه مدنی ایران و امضاکنندگان اولیه دادخواست جهانی کودکان میناب سخنرانی خواهند کرد. در متن این دعوتنامه آمده است:
همراه گرامی امضاکننده دادخواست کودکان میناب
امشب ساعت ۲۰:۳۰ الی ۲۲ روبروی دفتر سازمان ملل در تهران، گرد هم میآییم تا نامه دادخواست ایرانیان برای کودکان میناب را به نماینده سازمان ملل ارائه دهیم. در این تجمع ملی، طیفهای گستردهای از امضاکنندگان این دادخواست حقوقی، سخنان کوتاهی خواهند داشت که این تکثر ملی در نوع خود کمنظیر یا بینظیر است. همچنین پخش موسیقی ملی و اجرای زنده و همخوانی ایرانیان، این شب را به یاد ماندنی خواهد کرد.
از این رو از شما امضاکننده دادخواست کودکان میناب تقاضامندیم، به عنوان بانیان این حرکت ملی، علاوه بر اینکه ما را با حضورتان مفتخر کنید، خانواده، اطرافیان و آشنایانتان را نیز به این تجمع ملی دعوت نمایید.
به امید دیدار ایراندوستان و دادخواهان کودکان مظلوم مینابی
تاریخ: چهارشنبه، ۲۷ اسفند
ساعت ۲۰:۳۰ الی ۲۲:۰۰
آدرس: تهران، خیابان دکتر شریعتی، خیابان قبا، بلوار شهرزاد، پلاک ۸، سازمان ملل متحد (دفتر مرکزی)
https://nshn.ir/61sbvrfNVxupvQ
