برچسب - «حامیار مهر ماندگار»
سال ۱۳۹۳ بود؛ یک جمع چندنفره همدل، چند بسته تغذیهای و دغدغه بخش خون بیمارستان که تمام فکر و ذکر چند جوان شده بود. کسی فکرش را هم نمیکرد که قرار است ۱۲ سال بعد چه اتفاقهایی در اراک بیفتد! فقط میدانستند بچههایی هستند که نباید در بیمارستان تنها بمانند. نباید هیچ روزی، حتی یک روز، حس کنند کسی کنارشان نیست.
کد خبر: ۵۷۰۵ تاریخ انتشار : ۱۴۰۵/۰۲/۲۹