برچسب - «استاندار لرستان»
استاندار لرستان با اشاره به فعالیتهای مؤسسۀ مرهم بیان کرد: فعالیت این مؤسسه اتفاقی مبارک و در نوع خود کمنظیر است که در دنیا ۶۰ نفر از کادر پزشکی پای کار بیایند و یک بیمارستان، برای ارائه این خدمت به مردم آماده باشد.
کد خبر: ۱۱۹۱ تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۳/۲۹