روزنامهنگاران و عکاسان در ایام جنگ خوش درخشیدند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خیر ایران، به نقل از ایرنا معاون امور تبلیغات و رسانه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی میگوید: روایت ما در جنگ تحمیلی سوم، روایت میدان بود و روزنامهنگاران و عکاسان ما در این روایت خوش درخشیدند.
محمدرضا نوروزپور همچنین اظهار کرد: در جنگ تحمیلی سوم، روایت میدان، روایت مظلومیت، اقتدار و ایستادگی ملت ایران بود و این روایت با وجود تمایل دشمنان ملت ایران و متجاوزان به کشور، به خوبی در سراسر دنیا به تصویر کشیده شد.
وی افزود: بخش عمده این روایت، ماحصل زحمات اهالی رسانه، عکاسان، خبرنگاران، روزنامهنگاران و تمامی آزادگانی است که در سراسر دنیا علیه ظلم، تجاوز، کودککشی و رفتار غیرقانونی میایستند و با آن مبارزه میکنند.
معاون امور تبلیغات و رسانه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: در این دوره، روزنامهنگاران ما خوش درخشیدند و خبرنگاران ما بسیار خوب عمل کردند، همه پای کار ایران و مردم بودند و سعی کردند به رسالت خود به درستی عمل کنند.
نوروزپور گفت: این در حالی بود که میدانید بسیاری از مشکلات همچون نبود اینترنت و گرفتاریهایی دیگر سر راهشان بود که اینها بدون توجه به این موانع، ابتدا آن موانع را برداشتند و بعد رسالتشان را انجام دادند و من به همه اینها دست مریزاد و خداقوت میگویم.
معاون امور رسانهای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به محل حضور خبرنگاران در جنوب لبنان که به شهادت آمال خلیل و مجروح شدن همکار رسانهای او، زینب فرج، انجامید، در پیامی تاکید کرده بود: رژیمی که خبرنگار را هدف میگیرد، از حقیقت میترسد. آنچه در جنوب لبنان و مرزهای فلسطین اشغالی میگذرد، سوای از جنگ علیه تجاوز و اشغالگری، جنگ علیه روایت، آگاهی و وجدان انسانی نیز هست.
وی ادامه داد که این جنایت، بار دیگر نشان داد که رژیم صهیونیستی در برابر حقیقتگویی و حقجویی، نه پاسخ، که گلوله و آتش را برمیگزیند. از همه مجامع مطبوعاتی، اتحادیههای رسانهای، نهادهای مدافع آزادی بیان، خبرنگاران آزاده و وجدانهای بیدار در سراسر جهان میخواهیم در برابر این روند خطرناک سکوت نکنند. سکوت در برابر ترور روزنامهنگاران، به معنای عادیسازی جنایت علیه حقیقت است.