کد خبر:۵۰۴۸

خیرین از کادر درمان در چهار بیمارستان تهران قدردانی کردند

رئيس و جمعی از اعضای مجمع خیرین کشور با حضور در ۴ بیمارستان تهران، از زحمات بی‌وقفه کادر درمان قدردانی کردند.
خیرین از کادر درمان در چهار بیمارستان تهران قدردانی کردند

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خیر ایران، پیرو مصوبه جلسه اخیر هیئت‌مدیره مجمع خیرین کشور، مهندس حبیب‌الله بوربور و جمعی از اعضای مجمع خیرین کشور صبح روز جمعه ۱۵ اسفند ۱۴۰۴، همزمان با ایام میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) و روز احسان و نیکوکاری، در چهار بیمارستان تهران حضور یافتند و از زحمات بی‌وقفه کادر درمان قدردانی کردند.

 بر اساس این گزارش، خیرین با حضور در بیمارستان‌های شهدای هفتم تیر، مهدیه، سینا و طالقانی، با کارکنان درمانی و اداری آنها دیدار و ضمن اهدای هدایای نقدی، از ایشان قدردانی نمودند.

 این بازدیدها که در فضای صمیمی انجام شد با آثار مفید و مثبتی همراه بود و مدیران مرتبط از این حسن تدبیر و قدرشناسی، صمیمانه سپاسگزاری کردند.

خیرین از کادر درمان در چهار بیمارستان تهران قدردانی کردند

خیرین از کادر درمان در چهار بیمارستان تهران قدردانی کردند

خیرین از کادر درمان در چهار بیمارستان تهران قدردانی کردند

خیرین از کادر درمان در چهار بیمارستان تهران قدردانی کردند

خیرین از کادر درمان در چهار بیمارستان تهران قدردانی کردند

خیرین از کادر درمان در چهار بیمارستان تهران قدردانی کردند

خیرین از کادر درمان در چهار بیمارستان تهران قدردانی کردند

ارسال دیدگاه
captcha