خیرین از کادر درمان در چهار بیمارستان تهران قدردانی کردند
رئيس و جمعی از اعضای مجمع خیرین کشور با حضور در ۴ بیمارستان تهران، از زحمات بیوقفه کادر درمان قدردانی کردند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خیر ایران، پیرو مصوبه جلسه اخیر هیئتمدیره مجمع خیرین کشور، مهندس حبیبالله بوربور و جمعی از اعضای مجمع خیرین کشور صبح روز جمعه ۱۵ اسفند ۱۴۰۴، همزمان با ایام میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) و روز احسان و نیکوکاری، در چهار بیمارستان تهران حضور یافتند و از زحمات بیوقفه کادر درمان قدردانی کردند.
بر اساس این گزارش، خیرین با حضور در بیمارستانهای شهدای هفتم تیر، مهدیه، سینا و طالقانی، با کارکنان درمانی و اداری آنها دیدار و ضمن اهدای هدایای نقدی، از ایشان قدردانی نمودند.
این بازدیدها که در فضای صمیمی انجام شد با آثار مفید و مثبتی همراه بود و مدیران مرتبط از این حسن تدبیر و قدرشناسی، صمیمانه سپاسگزاری کردند.







لینک کپی شد
گزارش خطا
ارسال دیدگاه