خیّر قشمی یک دستگاه آمبولانس به اورژانس قشم اهدا کرد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خیر ایران به نقل از وبانگاه، حسین امیرتیموری؛ فرماندار شهرستان قشم از اهدای یک دستگاه آمبولانس جدید به اورژانس قشم توسط یکی از خیرین سلامت خبر داد.
امیرتیموری در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از خدمات و اقدامات خیرین حوزه سلامت در جزیره قشم، اظهار داشت: این اقدام انساندوستانه و اهدای این آمبولانس، نقش بیبدیل خیرین را در توسعه زیرساختهای سلامت و تقویت نظام درمانی برجسته میکند و گامی مهم در مسیر ارتقای کیفیت خدمات اورژانس پیش بیمارستانی است.
وی با اشاره به نقش مهم خیرین حوزه سلامت در ارتقاء شاخصهای بهداشتی و درمانی، تصریح کرد: یکی از راهکارهای اساسی در موفقیت حوزه سلامت، مشارکت خیرین سلامت است.
فرماندار قشم ابراز داشت: منابع موجود بهتنهایی پاسخگوی نیازهای حوزه سلامت نیست و ورود خیرین در این عرضه بسیار تاثیرگذار است.
امیرتیموری با اشاره به اهمیت تجهیز هرچه بیشتر حوزه اورژانس جزیره قشم با توجه به موقعیت استراتژیک و گردشگرپذیربودن این منطقه، گفت: اضافهشدن آمبولانس اهدایی به ناوگان حملونقل اورژانس فوریتهای پزشکی قشم، موجب تسهیل بیشتر در انتقال بیماران، کاهش زمان حضور کارشناسان اورژانس پیش بیمارستانی و پاسخ به شرایط اضطراری در جزیره خواهد شد.