ناهید ظهوری؛ نیکوکار و عضو هیئتمدیره مؤسسه خیریه «مهر کوثر» درگذشت
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خیر ایران، ناهید ظهوری، از نیکوکاران ایرانی، روز پنجشنبه ۲۵ دیماه پس از سپریکردن دورهای بیماری، در کشور فرانسه درگذشت. ظهوری متولد سال ۱۳۲۰ بود و فعالیتهای نیکوکارانه خود را از آسایشگاه معلولین کهریزک و در کنار زندهیاد اشرف بهادرزاده قندهاری آغاز کرد. او بعدها در تأسیس خیریههای «رعد» و «مهر کوثر» نقش مؤثری ایفا نمود و بهعنوان عضو هیئتمدیره مؤسسه مهر کوثر نیز فعالیت داشت.
او علاوهبر فعالیتهای بشردوستانه، سالها در حوزه تعلیم و تربیت حضور مؤثر داشت و بهعنوان مدیر «دبیرستان دخترانه زینب»، نقش پررنگی در پرورش نسل جوان ایفا کرد.
اقدامات نیکوکارانه او شامل مواردی همچون نظافت و تیمارداری سالمندان، جمعآوری کمکهای نقدی برای خیریهها، آموزش کودکان و نوجوانان نیازمند، برگزاری برنامههای فرهنگی و هنری به نفع مؤسسات خیریه و راهاندازی بازارچههای خیریه بود. ظهوری همچنین چهار کودک یتیم را به فرزندی پذیرفت و بخشی از داراییهای خود، از جمله یک واحد منزل مسکونی را به آنها اختصاص داد.