بانوان سرپرست خانوار کارآفرین در تهران، با همت مؤسسۀ خیریۀ نورالزهرا تجلیل شدند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خیر ایران، بنابر گزارش روابط عمومی مؤسسه خیریه نورالزهرا، همایش «کارآفرینان مؤسسه خیریه نورالزهرا» در اواخر آذرماه سال جاری با هدف تجلیل از بانوان سرپرست خانوار کارآفرین در تهران برگزار شده است. این رویداد که نمادی از خودباوری و توانمندسازی بود، با حضور جمع کثیری از مسئولان، مدیران نهادهای حمایتی و بانوان موفق همراه شد.
در این مراسم، گنجعلی خانحاکمی؛ مدیر تعالی بالینی دانشگاه علوم پزشکی تهران بر اهمیت سلامت بانوان و حمایت از غربالگری سرطان تأکید کرد و جلالی؛ مدیر آسیبهای اجتماعی منطقه ۱۲ تهران نیز راهکار کاهش آسیبهای اجتماعی را ایجاد فرصتهای شغلی پایدار دانست. همچنین حاج محمدحسین رضایی؛ رئیس هیئتمدیره نورالزهرا، الگوی توانمندسازی این مؤسسه را سرمشقی ملی خواند و علیرضا آتشک؛ مدیرعامل وقت شبکه ملی موسسات نیکوکاری، برای بازاریابی و فروش محصولات بانوان کارآفرین قول مساعدت داد.
تجلیل از کارآفرینان
در بخشی از همایش، از تعداد قابلتوجهی از بانوان کارآفرین برتر با اهدای لوح تقدیر و هدایا قدردانی شد. همچنین از مدیر بخش کارآفرینی نورالزهرا به پاس سالها پشتیبانی تقدیر به عمل آمد.
بازدید از غرفهها
پس از بخش رسمی، غرفههای محصولات بانوان کارآفرین مورد بازدید قرار گرفت. تنوع چشمگیر تولیدات در حوزههای پوشاک، صنایع دستی، مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی و دکوراسیون، خلاقیت و توانمندی این بانوان را به نمایش گذاشت.
رهبری و هماهنگی
این رویداد بزرگ حاصل رهبری سیدحسن نواب کاشانی؛ مؤسس و مدیرعامل نورالزهرا و تلاش اعظم چرمی؛ معاون مؤسسه در بخش کارآفرینی بوده است که با همراهی و آموزش بانوان، زمینهساز تحول در زندگی آنان شدند.
این همایش گواهی بر اثربخشی الگوی «ماهیگیری به جای دادن ماهی» بود و نشان داد که توانمندسازی پایدار، کلید رفع چالشهای اجتماعی و اقتصادی است.
مشروح این خبر را در این لینک بخوانید.

