به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خیر ایران، «انجمن خیریه شارجه» در امارات اعلام کرده است که در سال 2024، بیش از یک میلیون پیامک اهدای مالی را به ارزش 21.2 میلیون درهم، دریافت کرده است. این کمکهای پیامکی از نظر انجمن خیریه شارجه حاکی از اعتماد عمومی به یک خیریه است؛ زیرا مردم بعد از دریافت پیامک، با سرعت به درخواست این خیریه برای اهدای کمک مالی پاسخ دادهاند.
بستر پیامکی انجمن خیریه شارجه برای اعطای کمک مالی توانسته است اعتماد مردم را جلب کند تا با سهولت و سرعت، بتوانند به حمایت مالی بپردازند. خیرین حامی این خیریه، از طریق این بستر پیامکی در هر کجا و در هر زمان، امکان کمک و مشارکت در پروژههای بشردوستانه انجمن خیریه شارجه را دارند.
در همین راستا، «محمد ابراهیم بن نصار»؛ مدیر ارتباطات و بازاریابی شرکتی در انجمن خیریه شارجه، با تأکید بر اینکه اهدای کمک از طریق پیامک یکی از پیشرفتهترین ابزارهای اهدایی در عصر دیجیتال است، گفت: استفاده از این فناوری تسریع روند اهدای مالی را تضمین میکند. روند اهدای کمک و افزایش مشارکت مردم در کارهای خیریه، ما را قادر ساخته است تا به بزرگترین بخش خیرین دسترسی پیدا کنیم و اکنون ابزار قدرتمندی داریم که همه را قادر میسازد در کنار نیازمندان باشند و در بهبود زندگی بسیاری از افراد و گروههای اجتماعی، کمک کنند.
مسئولان انجمن خیریه شارجه معتقدند که این خدمت، تنها وسیلهای برای اهدای کمک نیست، بلکه پُلی است که قلب اهداکننده را با نیازهای نیازمندان پیوند میدهد؛ زیرا شفافیت کامل و انعطافپذیری را فراهم میکند. انجمن خیریه شارجه تصمیم دارد به توسعه این روش ادامه دهد تا با نیازهای خیرین همگام شود و پلهای اهدای کمک را به همه کسانی که به آن نیاز دارند؛ اعم از مواقع عادی یا اضطراری، گسترش دهد. مدیران این خیریه بر این باورند که اهدای کمک باید فرآیندی آسان و مؤثر داشته باشد و استفاده از تمام ابزارهای تکنولوژیک و مدرن برای تسهیل امور خیرین، ضروری است.
منبع:
دیدگاه خود را بنویسید