تشکیل کارگروه ویژۀ رفع مشکلات و توسعه خوابگاههای دانشجویی دانشگاه علومپزشکی شهیدبهشتی در مجمع خیرین کشور
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خیر ایران، چهارصد و دومین جلسۀ هیئتمدیره مجمع خیرین کشور، صبح چهارشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۵ با حضور جمعی از اعضاء و مشاوران و نیز میهمانان جلسه آقایان دکتر سیدمحمود هاشمی؛ معاون امور دانشجویی دانشگاه علومپزشکی شهیدبهشتی، محمدجواد حیدریپور؛ مدیرکل امور خیرین وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و سیدمهدی حسینزاده از بنیاد قرآن و بنیاد سادات برگزار شد.
در ابتدای جلسه، مهندس حبیبالله بوربور؛ رئیس هیئتمدیرۀ مجمع به پیگیری مصوبات جلسات قبل پرداخت.
پس از پیگیری مصوبات جلسه قبل، دکتر محسن ولیئی؛ مدیرعامل مجمع، گزارشی از عملکرد سال ۱۴۰۴ و آسیبشناسی اقدامات و برنامههای سال گذشته را مطرح کرد و مقرر شد برنامههای سال ۱۴۰۵ با اصلاحات لازم در جلسه بعد مجمع مطرح و مصوب گردد.

با توجه به گزارش معاون امور دانشجویی دانشگاه علومپزشکی شهیدبهشتی از وضعیت خوابگاههای دانشجویی این دانشگاه و ظرفیتها و تجهیزات مورد نیاز در این خصوص، مقرر شد حاج محمدرضا کارگری از اعضای هیئتمدیره مجمع نسبت به تشکیل کارگروهی با حضور مسئولان دانشگاه و نیز خیرین شاخص علاقهمند نسبت به رفع نیازها و مشکلات فوق اقدام نماید.
مقرر شد دکتر جاهد؛ مدیر امور خیرین دانشگاه آزاد نسبت به برگزاری دورههای حضوری مقطع دکتری در رشتههای امور خیر و نیکوکاری و توسعه آن در دانشگاه آزاد اسلامی اقدام نمایند.
پیگیری روند تصویب تاسیس سازمان نظام خیر و احسان از طریق شورای عالی انقلاب فرهنگی و سایر مراجع ذیربط توسط آقایان دکتر جمشیدی و آقای حیدرپور انجام خواهد شد.
مقرر گردید پیرو اقدامات قبلی در مکاتبه جدیدی با وزارت علوم ایجاد رشتههای دانشگاهی در زمینه امور خیر و احسان مجدداً پیگیری شود.

