کد خبر:۵۴۶۲

ساخت پایگاه اورژانس جاده‌ای در خوزستان توسط یک بانوی خیّر

فرماندار گتوند گفت: کوکب کرم‌زاده ساخت یک پایگاه اورژانس جاده‌ای در شهر جنت‌مکان از توابع شهرستان گتوند استان خوزستان را برعهده گرفت.
ساخت پایگاه اورژانس جاده‌ای در خوزستان توسط یک بانوی خیّر

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خیر ایران به نقل از ایرنا، محسن آقایی؛ فرماندار گتوند (یکی از شهرستان‌های استان خوزستان) گفت: کوکب کرم‌زاده ساخت یک پایگاه اورژانس جاده‌ای در شهر جنت‌مکان از توابع شهرستان گتوند را برعهده گرفت. وی در نشستی که به منظور هماهنگی این اقدامات در محل شورای شهر جنت‌مکان برگزار شد، افزود: زمینی به مساحت ۲۵۰ مترمربع توسط شهرداری و شورای شهر جنت‌مکان به ساخت پایگاه اورژانس اختصاص یافت و طی تفاهم‌نامه‌ای، کوکب کرم‌زاده؛ خواهر شهید سعید کرم‌زاده به نیت همسرش محمدحسین بابااحمدی ساخت این اورژانس را برعهده گرفت.

 آقایی ضمن قدردانی از همکاری خیرین در اجرای طرح‌های بهداشتی و درمانی اظهار کرد: دغدغه خیرین سلامت برای ارتقای شاخص‌های سلامت تحسین‌برانگیز است.

 کاظم اردو؛ مدیرعامل مجمع خیرین سلامت دزفول نیز در این نشست گفت: خیرین سلامت به عنوان بازوی مردمی وزارت بهداشت و رابط بین خیرین و دانشگاه‌های علوم پزشکی و مراکز بهداشتی هستند.

 اردو افزود: این بانوی اهل شهر جنت مکان تصمیم گرفت یک پایگاه اورژانس در این شهر بسازد که امروز با حضور مسوولان مربوطه تفاهم‌نامه‌ آن امضا شد. انتظار می‌رود در کمترین زمان ممکن این طرح به مرحله اجرا برسد.

 اردو تصریح کرد: خیرین سلامت برای اجرای طرح‌های بهداشتی و درمانی همواره در کنار دولت هستند و طرح‌های زیادی با همکاری خیرین طی سال‌های اخیر اجرا کرده و در اختیار مردم قرار داده‌اند.

 علی‌همت علیدادی؛ سرپرست اورژانس گتوند نیز در حاشیه این نشست گفت: شهرستان گتوند در حال حاضر ۶ پایگاه اورژانس دارد. ساخت سه پایگاه اورژانس دیگر در شهرستان گتوند مصوب شده است که قرار بود در شهرهای سماله، آبیدعلی باز و کوشکک ساخته شوند.

 وی با بیان اینکه پایگاه اورژانس سماله در حال ساخت است، ادامه داد: به علت حوادث ترافیکی زیاد در جنت مکان، ساخت پایگاه اورژانس در جنت مکان جایگزین کوشکک شد و این قطعه زمین با همکاری شورای و شهرداری برای ساخت آن اختصاص یافت.

 

ارسال دیدگاه
captcha