متخصصان سلامت: حملات به زیرساختهای دارویی ایران را متوقف کنید
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خیر ایران به نقل از فارس، جمعی از فعالان حوزه سلامت، متخصصان صنایع دارویی و تجهیزات پزشکی کشور، با انتشار بیانیهای خطاب به نهادهای بینالمللی حوزه سلامت و حقوق بشر، خواستار توقف حملات به زیرساختهای دارویی و تجهیزات پزشکی ایران شدند.
در این بیانیه که به امضای بیش از ۵۴۰ نفر از متخصصان حوزه سلامت کشور رسیده است، حملات ایالات متحده آمریکا و رژیم صهیونیستی به مراکز دارویی، زیرساختها و کارخانجات فعال در حوزه سلامت به شدت محکوم شده است.
امضاکنندگان این بیانیه با اشاره به کنوانسیونهای بینالمللی مرتبط با حقوق بشر و حفاظت از زیرساختهای غیرنظامی، از سازمانها و نهادهای بینالمللی خواستهاند ضمن محکومیت این حملات، برای جلوگیری از تکرار حمله به زیرساختهای دارویی، تجهیزات پزشکی و مراکز فعال حوزه سلامت ایران اقدامات لازم را در دستور کار قرار دهند.