برندینگ به پایداری و تأمین منابع مالی مناسب منجر می‌شود
مدیر برندینگ مدرسه صبح رویش گفت: همه کارهایی که در برندینگ انجام می‌دهیم برای پایداری مجموعه است و پایداری به تأمین منابع مالی مناسب منجر می‌شود.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خیر ایران به نقل از روابط‌ عمومی خیر ماندگار، محمدحسن برکوک؛ مدیر برندینگ «مدرسه صبح رویش» در کارگاه مهارتی - کاربردی «برندینگ، راهکاری پایدار برای جذب سرمایه اجتماعی» که روز شنبه 20 آبان‌ در آکادمی خیر ایران برگزار شد، ضمن ارائه مفهوم درستی از برند، به روش‌های مختلف بازاریابی اشاره و اظهار کرد: روش‌های مختلفی برای بازاریابی وجود دارد؛ مانند تکنیک آسانسوری، شخصیت نماینده برند و بازاریابی درون‌گرا که کمک می‌کند مخاطبان و مشتریان، کسب‌وکار خود را جذب، درگیر و در نهایت شاد و راضی کنند.

 برکوک در ادامه افزود: در هر فعالیت بازاریابی (اعم از بلندمدت و کوتاه‌مدت) هدف ایجاد سود است. در فضای تجاری اگر محصولی به فروش می‌رسد جنبه جذب مشتری و کسب درآمد دارد ولی در فضای خیریه محصول، به نفع دیگری فروخته می‌شود.

 وی تصریح کرد: در مؤسسات خیریه و سمن‌ها برای اینکه یک مسئله را برای بلندمدت حل کنیم، باید پایدار باشیم تا تأمین منابع مناسبی داشته باشیم؛ چراکه پایداری در بلندمدت اتفاق می‌افتد. بر همین اساس، برندینگ فعالیتی است که در بلندمدت باعث پایداری می‌شود.


لطفا به این مطلب امتیاز دهید
Copied!

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...