به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خیر ایران، ویدئوهای تولیدی پایگاه خبری تحلیلی خیر ایران که از نیمۀ دوم آبان تا پایان آذرماه در اینستاگرام بارگذاری شدند و عمدتاً بر دو موضوع «انتظارات فعالان مردمنهاد از دولت چهاردهم» و «جشنواره ملی اعطای نشان نیکوکاری» متمرکز بودند، مجموعاً یک میلیون بار مشاهده شدند.
بر اساس این گزارش، 24 ویدئو که عمدتاً بر مبنای دو محور مذکور بودند، علاوه بر اینکه نزدیک به یک میلیون مشاهده داشتهاند، دهها هزار لایک و کامنت را دریافت کردهاند که نشان از اقبال مخاطبان به تولیدات چندرسانهای پایگاه خبری تحلیلی خیر ایران و نقش مهم این رسانه در اطلاع رسانی اخبار نیکوکاری دارد.
دیدگاه خود را بنویسید